Subject: FW: Maasika kinnistu teede ehitusprojekt, põhiprojekt
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 14:48:23 +0200

Tere,

Palun registreerida. jätkutöö

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Lauri Aim <[email-masked]>
Sent: Monday, March 18, 2024 2:44 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Re: Maasika kinnistu teede ehitusprojekt, põhiprojekt

Tere

Saadan parandatud teeprojekti.

Muutsime truubi asukohta, et oleks 50 cm pinnast truubi peal tagatud.

Tervitustega

Lauri Aim
Projektijuht
Keskkond & Partnerid OÜ
Vasara 50, Tartu
tel. 733 0350
GSM 56 478 957

www.mah <http://www.mah> utid.ee <http://www.mahutid.ee>

Kuupäeval esmaspäev, 11. märts 2024 at 10:35, kirjutas Herkki Rõõm < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>:

Tere,

Olete esitanud kooskõlastamiseks töö nr 23004 „Maasika kinnistu teede 
ehitusprojekt, põhiprojekt“.

Projekti läbivaatamisel on tekkinud järgmised märkused:

1.	Ristumiskoha alla jääv projekteeritud truup paikneb riigitee teemaa 
kinnistul. Truubi hilisem hooldus on meie kohustus. Vastavalt normidele on 
minimaalne truubi läbimõõt tegelikult 400.

Oleme nõus siin lahendusega, kus projekteeritud truup on De 300 Sn8. Kuna 
tegemist on elamuarendust teenindava teega, siis peab truubi peal oleva osa 
paksus olema vähemalt 50 cm. Hetkel

on  truubi pealt asfalti pinnale 37 cm. Lahendust on hinnanud meie ehituse 
üksuse juhataja ning me ei saa siin selle lahendusega nõustuda.

Sellest tulenevalt on vajalik ka kraavide kõrguseid korrigeerida pikemal 
lõigul ning viia olukord siin nõuetega kooskõlla. Arvestama peab siin km 
0,958 riigitee all paikneva olemasoleva truubi ja selle kõrgustega.

Projektlahendus peab seda kajastama

2.	Süvendatavate kraavide riigitee poolset kraavi nõlvust järsemaks muuta ei 
tohi ja vesi kraavis seisma jääda ei tohi.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet